Gått i ide?

Jag har varit slarvig på bloggfronten men allt från jobb till jul o sånt har komit imellan. Har nu i alla fall tagit mig uppåt landet igen dock med kort visit för hämtning av en far. Han ska hjälpa oss att renovera i dagarna 5. En renovering som sakta men säkert tar sig framåt. Nu har vi tapeter och golv o båda rummen på övervåningen. Golv ska läggas i hallen där uppe samt väggarna ska målas igen. Sen är det så gott som beboeligt. Duschkabinen behöver sig en omgång bara. Den är inte så ren just nu.

Vardagsrummet är också på gång, där taket måste på plats innan tapeter o golv. Men nu har vi de material som krävs för att få dessa bitar på plats. Sen väntar nedre hallen. Köket ska dock torkas i några månader till innan den ska rustas upp.

Ska snart iväg för att hämta far och lasta in golvet vi fixat till vardagsrummet. Det kommer bli ursnyggt.


P.s Brynäs klarar sig fint trots 8 man borta. Får ursäkta mitt kära lag att det inte finnas så mycket tid att bloggas om dem då all tid tas upp av renovering. Men måste nämna att igår blev det vinst över Modo med 3-2.

Kommentarer
Postat av: Lars Bagage

Jag bara undrar vad en dushkamin är för något!!

Är det nåt man eldar i för att få varmt vatten!!

Och sen omång, va är det?

Är det några nya modeord eller va!!

2010-01-06 @ 17:46:09
Postat av: mamsen

duschkamin vad är det för något? fniss

2010-01-06 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0