Fullt upp

Blev att jobba igår 7.45 till 17 sen var jag för trött för att blogga om helgen som var. Så det får bli nu istället.

Helgen spenderades ju hemma i Östergötland. M och jag åkte nästan direkt i fredags efter att han slutat sitt jobb. Vi stannade en snabbis i Katrineholm på vägen för en fika. Men det var ingen höjdarfik direkt. När vi kom hem höll mamma o pappa på o fixa tacos för fullt. Lite senare dök syrran med sambo upp. Sen mumsades det hela kvällen. Det spelades Wii oc kort.

På lördagen var det dags för Ladies Night i Norrköping. Jag fick köra igen, det var juu snällt. Innan var vi På Bacchus och åt planka vilken var underbart god. Men servicen var inte den bästa. Blev inte myket dricks där kan jag lova. Sen ut till Himmelstalund för Ladies Night. Där det först var otroligt krångligt att parkera. Föreställningen var grymt bra och jätterolig. Tycker till och med att den var bättre i än förra året.

Brynäs spelade 4-4 mot Djurgården borta. Efter att ha legat under med 3-0. Bra bra.

Söndagens spenderades på IKEA där mamma o pappa skulle inhandla diverse möbler och andra saker. Det slank med det ena och de andra för oss också, haha. Lite fika hemma innan vi åkte hem till Arboga igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0