En jäkel på att vika kartonger...

Är på hög tid att jag uppdaterar den här så kallade bloggen. Har hänt en del sen sist. I går fyllde min älskling halvvägs till 50, hurra hurra.

Den här veckan har det även blivit en hel del jobb. Fått ihop 3 dagar och det är inte dåligt. Igår blev jag inringd av manpower då det uppstått sjukdom på Coop Forum, så det blev eftermiddagsskiftet där. Har även fått rycka in hos Hyresmaskiner i Hallstahammar där svägerskan jobbar. Där har det uppstått en kartongkris. Så Kartongvikare AB har fått rycka in. Det är hela 600 delar som ska vikas och har hunnit en liten bit. Nu ser man i alla fall ljuset i tunneln.

I helgen väntar ännu mer kalas. 2 års kalas samt för 25åringen o lite jag för sambons andra släkthälft.

Hockeyn behöver vi inte tala så mycket om. Ny match imorgon och nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0