Dags att vakna till igen

Får skylla på att elitserien har haft uppehåll för Karjala Cup föregående vecka, och det gick ju inget vidare. Dags för B-Å att se över målvaktssituationen. Det håller inte. Idag är det dags för elitseriehockey igen, Rögle väntar på bortaplan och det verkar som att Jonas Nordquist kommer göra sin första match i Brynäströjan. Spännade att se.


Har blivit en hel del ridande nu på sistonde. Det märks kan jag lova då mina ridmuskler har väckts till liv från sin stilla slummer. Igår blev det ett pass på ridbanan på Drejjan och fick lite hjälp av snälla Lotta. Fick honom då rätt fin på slutet och jag är så stolt. För det var ett jädrans bra tag sen jag red dressyr sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0