Valborg med hockeyinslag

Dagen inleddes med en liten sovmorgon, och det måste man verkligen ta vara på då M gillar att gå upp tidigt på morgona. Sen blev det lite uppsatsjobb och jag kom ännu en bit på vägen. Har fått en liten deadline på måndag då min handledare vill ha in det jag har skrivit hittils...kommer bli en svettig helg, suck.

Fick senare ett samtal av mamma som undrade bland annat ifall jag tittade på hockeyn, "jävlar". Hade totalt missat vilken tid matchen mot Ryssland startade. Så när tv:n slogs på att så gott som två perioder gått och det stod 3-3. Innan tredje skulle börja åkte vi iväg till favvoTess där vi skulle ha valborgsmys så den bevittnades där. Blev riktigt spännade med matchen slutade 5-5 vid full, efter att Sverige kvitterat 1 min kvar. Matchen skulle komma att gå till förlängning där tyvätt Ryssland drog det längtsa strået. Så nu får vi möta Schweiz på söndag. Vilket drag det kommer bli på läktaren.



Kommentarer
Postat av: Tess

Sverige - Schweiz my place :) ses...

2009-05-01 @ 18:43:49
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Catarina

Ja, visst är det idiotiskt att ta med sig hundar och andra djur för den delen, på såna där evenemang!!! Jag önskar jag vågade säga ngt åt dessa människor, men i dagens samhälle kan den till synes snällaste gamla tanten ge en rak höger...

2009-05-01 @ 19:33:24
URL: http://catarina.blogg.se/
Postat av: Tess

Kl 16 börjar matchen imorgon... är du i finspång då eller??

2009-05-02 @ 11:13:39
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0