En till bekanting

Blev På spåret med några inhopp i Let´s Dance, (intresseklubben antecknar). Efteråt Skavlan, där veckans program bjöd på ännu ett bekant ansikte. Förutom kändisarna som var där, gästade en lärare jag hade under mitt första år på LIU, Sverre Sjölander. Tycker det han har och säga är så jäkla intressant för det stämmer ju så bra. Men när Winnerbäck skulle sjunga någon låt bytte jag kanal, gillar inte hans musik så värst mycket.

Imorgon är det äntligen hockey igen, Sverige-Tjeckien. Utöver det vet jag inte vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Tess

hmm.. här blir et lugnt.. kolla hus annars inte mycket..ska BARA slappa.. och kurera mig..



skulle åkt på 1 års kalas..en ställer nog in...

2009-02-07 @ 00:44:32
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0