Helgmys

En vecka borta och jag fick nog. Så i fredags tog jag tåget till Eskilstuna för lite helgmys med sambon som skulle hälsa på sin far. Lite fjortisvarning på mig kan man tycka då man längtat ihjäl sig så här mycket efter så några dagar. Idolfinlen stod på programmet och som jag har sagt genom hela "resan" så stod Erik som slutsegrare. Han har varit överlägset bäst och har en strålande framtid inom rockens värld enligt mig. Han var riktigt grym i semin då han tog sig an Iron Maidens Run to the hills. Så klockrent att man fick rysningar.

Lördagen speglades av shoppinhg och hockey. Nu är det uppehåll och chans till att tagga om och få bort lite skador. Så man slipper spela fler matcher med halva laget beståendes av junisar.

Idag ska jag åka hem då min 3 veckors jobbperiod börjar imorgon. Fast det är jobbigt att va långt bort så får man tänka på pengarna som dyker upp i Januari. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0