Skallebank och allergianfall

Har precis som rubriken säger haft skallebank så gott som hela dagen. Men har ändå varit duktig och tvättat och pluggat lite ändå. Måste försöka läsa sidorna som vi har tills på måndag innan fredag för då åker jag ochd darling till Halmstad. Där blir det till att meet the parents, ooh my god. Känner mig som värsta bonnungen från Fjonspong..haha.

Igår var vi hemma en sväng och hälsade på mamma, syrran och syrrans kille som var på besök. Det var nintendo-wii tarmen som spökade lite. Dock reagerade darling på hundarna och tidigt imorse fick han värsta allergianfallet och var helt färdig. Så som den mycket snälla flickvän jag är, gick jag till apoteket och införskaffade allergitabletter- och sprejj, som han envisas med innan och inte ta,  med hjälp av det och några timmars sömn piggnade han till. Stackars darling.

Imorgon är det mera hockey, och senaste nytt är att Mads Hansen åkt på en handskada han med, en fraktur på ett ben. Inte bra för att har inlett säsongen kanonbra. Hoppas detta inte förstör för honom nu. Vem kommer ersätta honom? Luleå står för motståndet, 1:an mot 12:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0