Mycket har hänt sen sist

Då var man tillbaka igen från helgen i Halmstad med min F. Är redan riktigt frälst i staden och vill flytta dit nu. Varför ska jag sitta här i gamla Fjongspong för? Har ingen framtid här överhuvudtaget. Vill ju komma närmre min F så man kan ju lika gärna plugga klart där nere. Får se hur jag gör med den saken. Kanske är vettigare att vänta tills man vet var F kommer att plugga sen i höst eller när det nu blir och flytta med då, om han vill ha med mig, haha.

I lördags var det dags att träffa hans föräldrar och var rätt nervös men det gick bra. Fick reda på idag att jag blev godkänd, hihi. Vilket fint hus de bodde i. Mammas och pappas hus är inget jämfört med det.

I lördags mötte även Brynäs Linköping hemma och matchen slutade med en 2-0 vinst till tigrarna. Målskyttar blev Dackell och Jonsson. Enligt pappas rapport var Markan så gott som en vägg i mål, underbart. Detta ledde till att ledningen utökades till 5 poäng och jag njuter verkligen. Blir dock otroligt sur på alla dåliga förlorare och trångsynta sportkrönikörer som skickar ner Brynäs i skiten och talar om att det aldrig kommer hålla. Erkänn istället att ni hade fel. Morr.

Kommentarer
Postat av: Tess

dålig förlorare är jag inte iaf.....rättvis vinst för er då.. men fler blir det inte..fniss..;)

2008-10-11 @ 16:47:34
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0