Ladies Night samt kommande kringelmos

Ikväll är det äntligen dags, vi ett gäng på 8 personer ska till Linköping för att fira min moster och se Ladies Night. Innan skulle vi gå på någon restaurang och äta gott. Skönt att jag hunnit fixa vad jag ska ha på mig. Vill för en gångs skull anstränga mig lite för att se flickig ut, haha. Har aldrig kännt mig speciellt flickig i hela mitt liv.

Brynäs möter Kringlorna ikväll dvs Södertälje på hemmaplan. Jag vill se 3 nya härliga poäng och ingen kollaps som sist. Hoppas de fick en tankeställare i förra matchen.


Kommentarer
Postat av: Tess

lockat håret?? ;)

du kan bara du vill..



snuttan.. hoppas ni hade kul.

2008-10-11 @ 16:48:39
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Tess

grattis till ytterligare en vinst.. ack så liten men dock en vinst...



Spöar man SSK finns det bara gott att säga..FNISS.

2008-10-12 @ 10:01:19
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0