Julklappsångest redan..

Den infaller tidigt i år, julklappsångesten. Går nu och funderar vad jag i år ska ge mina nära i julklapp. Har ju F att köpa till i år också, hmm..vad ska man ge till honom? Får be honom att börja fundera nu. Fattar inte att man ska börja gräma sig äver detta redan. Men syrran var duktig och köpte sin första julklapp idag!. Haha det gäller att vara tidigt ute. Tack syrran för att du ger mig en sådan ångest redan. ;).

Bestämde idag för att plugga vidare i Linköping nästa termin också, kanske blir så att jag tar examen efter det. För klarar jag alla poäng HT+ VT så har jag tillräckligt för min kandidat!. Men är kanske lämpligt att läsa något ytterligare, får se ifall jag orkar med det. I så fall får det bli där F kommer att plugga nästa höst. För vill han ha med mig så följer jag med. För i Finspång ska jag inte stanna mer än nödvändigt!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0