Ja, jag vet

Har inte skrivit på ett tag nu och jag får ursäkta mig för de väldigt få som läser dravlet. Har inte haft något direkt att skriva och så har jag inte haft någn blogglust alls. Men nu ska jag försöka plita ner några ord.

Sitter här och väntar på syrran och hennes kille, ska få skjuts av dem för idag är det dags för inventering och extrapengar är inte något man tackar nej till. Men ack så jobbigt att gå upp tidigt när man annars kan sova.

Idag väntar en ny match för tigrarna uppe i Övik. Jag hoppas innerligt att det blir en vinst ikväll och att laget kommer ur sin lilla dipp. Samtidigt vill jag gratulera Widing som blev landslagsuttagen för Karjala Cup nästa vecka. Grattis! Då får man se ifall darling tillåter så att jag får se lite hockey...hihih. Den 6 nov drar jag som sagt til Halmstad...längtar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0