I valet och kvalet!

Fick idag mejl från högskolan i Halmstad att jag är behörig att läsa deras historia C-kurs. Det gör mig ännu mer velig angående hur jag ska göra i vår. Ska jag ta mitt pick och pack (säger man så?), och flytta till Halmstad? Men då är ju en fördel att jag har någonstans att bo, haha? Shit, hur ska jag göra? Need help!

Upptäckte i eftermiddag efter en lång dag av skola och pendlande, efter att mamma påpekat något misstänkt på min kind. Tittade mig i spegeln och upptäckte att jag fått ett sugmärke! Oh my god! Inte illa o få sitt första sugmärke vid snart 22- års ålder. Har varit duktig på att undvika dessa innan, haha. Tycker dock att det kunde ha hamnat någon annanstans,haha.

Borde ta o plugga lite nu, men har ingen energi alls..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0