Hjärndöd

Avklarade den andra tentan idag för terminen och jag är helt slut i huvudet. Hade förväntat mig efter varningar om att läraren brukar göra svåra tentor. Så till min förvåning var den inte alls så svår men dock tillräckligt. Så nu hoppas jag verkligen att jag klarade den. Håll alla tummar och tår nu!


Glömde ju blogga om den häriga vinsten mot Skellefteå igår. Tigrarna körde på som vanligt och kunde till slut vinna med 5-1, vilken härlig revanch. Följde matchen på twext-tv och via hockeyligan som vanligt då mina nerver spökar gällande sportradion. Njöt sedan då matchen referades på sportnytt över alla snygga mål, Granström får mitt pris som matchens artist efter den otroligt snygga framspelet till Sandins stänkare. För ni som inte vet, skedde passet bakom ryggen, vilket nummer! Övriga målskyttar Sundström x2, som nu tangerat sin målskörd från förra säsongen. Härligt att det verkar ha lossnat för honom, Widing, Granström var övriga målskyttar.

Markström fortsätter att vara kung och storspelade återigen, fortsätt så.....


Imorrn väntar kaffeduell återigen, tigrar mot vargar. Vem ska stå som segrare. Jag vet..;) TAck Sandra för att du ska vråla in 3 nya härliga poäng imorgon. Önskar man kunde vara där...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0