Det gick som planerat

Gårdagskvällen gick i glädjens tecken. Ladies Night var riktigt bra och värt varenda krona som jag har lagt ut. På köpet fick man en snajsig t-shirt med Ladies Night-tryck. Maten var även god som man förutspått dock var det inte samma ställe som jag varit på innan. Samma adress, men allt annat var nytt, inredning och hela köret. För modernt för att vara en chinarestaurang enligt mig. Men men så var det ett tag sen man var där sist.

Brynäs gjorde även det som jag sagt till dem, tog 3 nya härliga poäng efter en snål match, 1-0 blev slutresultatet. Widing var den som fick äran att göra mål. Men en vinst är en vinst oavsett hur många mål det blir. Räcker ju att man har 1 mål mer än motståndaren..;) Nu är tabellen tillbaka så som den ska se ut, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0