Today is the day

Laddar lite genom att lyssna på Mustasch....


Idag är det äntligen hockey som jag har längtat. Första gången för säsongen som jag får använda min fiina matchtröja och vråla och sjunga för fullt på ståplats.

Först idag ska vi dock åka och tända ljus för gammelmormor och morfar på minneslunden det är obligatoriskt. Saknar er enorm mycket.

Sen blir det färd mot Norrköping där en festmåltid första ska intagas haha, innan resten av gänget plockar upp oss för färd mot Södertälje. Som sagt nu jäklar ska den negativa trenden vändas...

Ni finner mig med #19 Bäckström på ryggen....;) Vi kanske ses...


Kommentarer
Postat av: carl

tss ståplats it is.. om det inte är så att farbror min bjuder.. då blir det finfina sittplatser:P



hoppas vi ses!

2008-11-01 @ 11:31:47
URL: http://carltaylor.blogg.se/
Postat av: Tess

fest måltid? kan det månne vara MC DONALDS eller?? S..när ni åker in till Stor stan och allt..fniss



Vi har varit inne i Norrköping vi också..kolla runt lite på Mio och Media markt..sen bar det av hemåt igen..

2008-11-01 @ 15:08:22
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0