Dan för dopparedan...faktiskt!

Trots mitt break från bloggen har jag legat runt 15 besökare per dag, inte illa men fattar det inte alls, haha.

Men ska göra ett försök att återgå till bloggen lite tidigare än planerat, har ju trots allt några trogna besökare. Kvällen som var har spenderats återigen hemma hos föräldarna. Pappa och jag har bland annat sett Jeff Dunhams show på kanal 5, så jäkla bra. Har dock sett stora delar av det på youtube.

Klockan är ju över 00.00 så man kan säga att det är julafton imorgon, tiden har verkligen gått fort men av julstämningen syns inte ett spår. Otroligt tråkigt väder ute.

Snart drar även hockeyn igång efter juluppehållet, och jag kommer va på plats på annandagen för att se LHC-Brynäs. Sen på natten så drar JVM igång och jag kommer va bänkad framför tv:n var så säker...

Nä borde gå o sova nu har lite att styra med imorgon....godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Här har vi en maaaaaassa snö :D Det är riktigt fint ute ^^



Ja JVM kommer man att sitta bänkad, det är ju typ säsongens höjdpunkt :D Men jag kanske missar lite av första matchen, för det beror hur lång tid det tar att ta sig hem ifrån Skellefteå den här gången..

Ca 17 h och 14 min till julafton nu :D

2008-12-23 @ 06:44:22
URL: http://hockeyemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0