Sol,sol,sol!

Underbart väder idag och då frågar man sig varför sitter du då framför datorn och ugglar! Ut med dig i solen så kanske man kan få sig lite färg. Men det är tveksamt, min hud verkar inte ha nga pigment alls hahha. För jag har jättesvårt att bli brun och får jag överhvudutaget ngn färg så är det tyvärr röd.

Idag var vi på förmiddagen och hämtade spån så nu har vi en hel del till hästarna. Tyvärr lastade pappa på en bal med det kassa spånet. Det är så dåligt och räcker inte alls långt och så får man sig världens brottningsmatch då man ska ha ut det i boxen.:) Efter det en sväng till Viberga för att det skulle inhandlas lite bananer och sånt. För pappa o mamma kan verkligen inte hålla sig borta från golfbanan för då får de abstinens. Som jag och hockeyn. Har även fått lite mat i magen hemma i huset där jag nu befinner mig. Ska väl skjutsa dem till golfbanan snart. De skulle slå ut 16.10.

När jag har gjort det ska jag slå en pling till farmor o se ifall hon vill ha lite sällskap. Sitta o hade gött på deras baksida, det är aldrig fel. Måste ju hälsa på farbror Roffe oxå( farmors hund) han är hur go som helst! Han är av rasen Sealyham terrier vilket i sig är en ovanlig ras.

21.00 ikväll är det återigen hockey. Sverige mot Danmark! Ikväll måste de vinna för att han en chans. Mot Danmark ska de vinna,men man vet aldrig som det såg ut igår. Dock står Lunkan ikvälloch hoppas även Murray kan spela.
Skriver mer om efter matchen ikväll!

Hade tydligen 13 besökare igår=D SKRIV GÄRNA EN KOMMENTAR OCH SÄG VILKA NI ÄR! Är nyfiken:)

Kommentarer
Postat av: Tess

hej hopp :) hoppas du hälsa " brorsan" från mig !!

Vart ser man hur många besökare man haft /dag..??

Rookie som man är...



krammmmmmmmmmmmmmmmmmm

2008-05-08 @ 23:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0