Hockeyfyllt...

Idag har dagen bestått mest av hockeytittande från och till på VM. Har bland annat tittat till Brynäs goe norman Hansens framfart mot Slovakien. Även föredettingen Spets var med. Tyvärr så såg man inte så mkt av Hansen som spelade i Norges leading-line. Matchen slutade tyvärr med förlust....

Har även glott lite på NHL, blev en period mellan Ny Rangers och Pittsburgh. Matchen pågår fortfarande. Hoppas att Pingvinerna kan avgöra ikväll så att vi förhoppningsvis kan få Lunkan och Bäckman till VM-truppen för de behövs verkligen anser jag. Vill även att Dallas avgör så att vi kan locka Murray till truppen. Så att vi kan peta Fernholm bland annat för han har inte varit bra hitills. Deffensiven måste förbättras!!

Imorgon blir det e tur till Örebro för en gratis föreläsning tillsammans med de mentorer jag haft på praktiken. Anmäldes innan jag hoppade av lärarutbildningen så jag tänkte varför inte? Har inget vettigare för mig....:)

Kommentarer
Postat av: Tess

Man petar inte en sån som Fernholm ostraffat..*S*
Skämt åsido jag tycker inte att han presterade det allra bästa igår mot Vit ryssarna..men som inbiten LHCAre måste ja ju värna om mina gossar.
Passar samtidigt på att höja Mange Johansson till skyarn..Kul att se en e.x LHC are visa framfötterna igen,med solbränna och allt. Ameriak tiden gör honom gott..Men längtar faktiskt efter att se honom LIVE i CC igen... Kram kram...

2008-05-04 @ 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0