Hej allihopa!

Då var även jag ute i blogglivet. Får se hur aktiv jag kommer att vara på den fronten?:)

Vem är jag då? 21-åring från hjärtat av Östergötland nämligen Finspång med hockey som det stora intresset. Med favortilaget Brynäs evigt i tankarna. Just nu är det Silly Season som gäller, vilka drar o vilka ansluter. Den period är alltid jobbig innan laget är spikat. Kommer några favoriter försvinna eller inte? Efter den gångna skitsäsongen hoppas jag att det kommande lagbygget och säsongen kommer bli mer lyckad. För är man en hockeynörd som jag så följer ens humör o psyke efter hur laget presterar......

Idag har VM dragit igång för Sveriges del. Motståndet stod Vitryssland för..e motståndare som ger ångestfyllda minnen och för en tillbaka till OS 2002 med en viss Salo i mål. En Salo som för tillfället glömde bort att det var hockey som gällde och istället körde en nick a la Fotboll....Luften har nog aldrig gått ur en som den gjorde den matchen...:S

Även idag såg det svettigt ut, då man låg under 2 gånger under matchen...men Sverigen styrde upp det hela till slut. Brynäs golden boy Bäckis visade även vart skåpet skulle stå med ett mål och många sköna pass under matchen. Hade hoppats att han hade stannat lite till i Brynäs men tycker även det är bra att han drog, för han har utvecklats något enormt där borta....Nu väntar jag bara på att B-Å även anmäler Widing så är jag nöjd


Kommentarer
Postat av: Tess

Skorpionen (23/10 - 23/11)

Du är värst av dom alla. Du är slipad i affärer och helt opålitlig. Du kommer klättra till toppen av

karriärstegen på grund av din totala brist på etik och moral. Du är den perfekta skitstöveln.

De flesta skorpioner är mördare.

2008-05-18 @ 02:07:59
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0