Du kommer som solsken till mig....

Upp med tuppen kl 7.17 då klockan. Hade stallet på morgonen idag så dit bar det av efter jag hade skjutsat pappa till jobbet. Red ut en lång sväng med vildhästen, tror jag var ute i mer än en timme. Vildhästen var pigg och gick knappt en meter som en normal häst. På slutet lugnade hon ner sig lite. Hände dock en liten otäck sak när jag inte hade ridit så långt. Kommer ner till  liten bro där det rinner vatten under o låter en hel del. Ser en bil komma emot mig i full fart och stannar då givetvis. Blenda får tok-rycket o kastar sig ut mot mitten av vägen. Var inte så långt ifrån att jag hade krockat med bil o allt..:S Känner direkt nu att jag inte har ridit ordentligt på länge då jag har lite ont i ryggen. Kände mig också som värsta nybörjaren då jag travade imorse. Har inga muskler alls kvar sen den tiden då jag red i princip varje dag.

Första semifinalen i stanley cup natten tills idag. Detroit vann med 4-1 över Dallas, synd tycker jag då jag alltid har varit svag för Dallas trots att det är Washington jag nu håller ett öga på:) Kom igen Dallas ni tar nästa match!

Ne har inte tid o sitta här nu för benen är rakade och jag är redo att bege mig ut i det fina vädret.

Ni är dåliga på att kommentera:P Så lång tid tar det inte. Än så långe är det Sanne o Tess, Sofia som har gjort det. Me misstänkte redan att ni läste min blogg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0