Soon dagens dos av Simpsons/Family Guy

Wiee..ny vecka och det betyder måndag- fredag bestående av Simpons/Family Guy-timmen på 6:an. Man kan inte få nog av dessa två tv-program. Homer och Peter finns det några skönare typer, de får mig alltid att skratta med sina tokiga kommentarer.  Så man har unnat sig en godispåsen, måste ju passa på när det är extrapris på bygget.

Dagen har bestått av jobb dom vanligt. Tyckte att dagen gick förhållandevis fort idag, gillar dagar när det finna mycket att göra. Imorgon börjar jag redan kl 7, uhu..vad tidigt..andra gången i sommar jag böjar så tidigt. Men det ska nog gå bra;) Sen är man ju ledig i två dagar...sköönt..=D

Kommentarer
Postat av: Loos

Nämen, vad säger du?! Inte för att jag bryr mig ett dugg om honom egentligen.. Haha. Men han är ju kändis!

2008-07-07 @ 20:25:58
URL: http://looslustigheter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0