Skogsröjet klirrat o klart?

Det verkar som att jag kommer gå på skogsröjet i slutet av augusti.Ska gå med Sarah, kompis till syrran, medryttare till pållen samt lika stort fan av Takida som jag. Snällt av henne att gå med mig...haha... Nu är det bara biljetten som saknas och att den aktuella dagen äntligen infinner sig. Kan ju inte missa Takida och Backyard Babies. Är dessutom första och riktiga gången jag ser Takida live:) Så nu är det bara att räkna ner, är ju ett tag till 30:e Augusti...

Även denna dag bestod av jobb, men trots att söndagar är otroligt sega så kan man inte tacka nej till dubbel timlön. OB är ett bra påhitt. Det enda vettiga med att jobba inom handeln. Jobbar till tisdag sen är jag ledig i två dagar ska bli skönt efter det jobb fredag och lördag. Så ser min vecka ut.

Kommentarer
Postat av: Mattias

hehe! OB is the shit! ;o)

2008-07-09 @ 12:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0