Playa del Skiren

Jaha idag var det dags för årets första utomhusdopp. Jaja vet att den 29 juli är lite väl sent haha. Men vädret har inte varit det bästa och så har jag jobbat när det har varit fint väder. Men idag blev det ett dopp och det var jätteskönt i vattnet. Sen blev det att ligga lite på Playan ute vid metropolen Skiren med alla 100 miljoner badfamiljer. Som vanligt tog inte solen och jag känner mig blek o lika ful som vanligt haha.

Går omkring med en evig längtan och tänker inte på annat..hihi...Vad har du ställt till med?;D. Tur att inte X såg den hemska uppenbarelsen i bikin idag..haha...;)

Kommentarer
Postat av: X X xx Xx Xx!

Haaj snygging, kommer jag och stör i tankarna igen? hihi :D

2008-07-29 @ 22:01:17
Postat av: Tess

jag vet varför solen inte tog... du är så liten och späd så solen inte hittar dig bland alla valrossar på stranden.. ;)

2008-07-31 @ 10:49:56
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0