Ledig dag

Idag har jag varit ledig och det har varit jätteskönt. Kan inte bli mycket bättre när solen skiner och det är varmt och gott ute. Följde med mamma o pappa en sväng på golfbanan, gick 9 hål med dem som åskådare. Golf är verkligen ingen sport för mig, med mitt dåliga tålamod. Lyckades bränna mig igen men inte lika mycket den här gången.

Har ikväll sett ännu ett avsnitt av Family Guy och fått mig ett gott skratt. Gillar skarpt att de har Simpsons/Family Guy timme igen på tv 6. Två av mina favoritprogram. Så man kan få vara glad 1 timme om dagen i alla fall tur det.

Imorgon väntar jobb och fram till tis innan jag är ledig igen. Men men det kommer kännas bra sen när pengarna kommer. Ska både till Stockholm och ha en tjejhelg med kompisen. Så kul att vi äntligen bestämt datum. Är verkligen på tiden. Nä nu ska jag fortsätta att se på tv:n sen ska jag nog sova. Börjar 8 imorgon.

Ni få som läser detta får hålla er till tåls...bloggen kommer bestå av tråkiga inlägg tills hockeyn börjar. Det enda vettiga jag kan skriva om...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0