Kalas

Idag har jag som sagt varit i Linkeboda på 13-års kalas hos kussen. Vad stora de börjar bli och vad gammal man känner sig. Haha. Det är inte klokt vad tiden går sitter man o säger 21-år gammal men känner sig som 76 ojojoj...Det kan nog bero på att jag är helt slut efter Stockholms-visiten och allt gående. Känns som att man har gått runt hela stan haha. Blev visst inte så mycket bilder tagna så det är nog ingen idé´att klistra in dem. Eller rättare sagt orkar inte göra det just nu. Får se om det blir imorgon istället.

Imorgon väntar ett låångt jobbpass, hela 7-17 hur ska jag orka?..ack ack ack....:)

Kommentarer
Postat av: Tess

är du 76 va är då jag?? Fniss...

2008-07-28 @ 10:59:15
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Revin

just då så ger han ju handen till tjejerna breve och sen kikar in i min kamera. han är ju så van vid att jag alltid filmar så han kanske har börjat uppmärksamma det också genom att komma riktigt nära:) vilket syns på en del fler klipp.

2008-07-28 @ 22:45:34
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0