Hästjäklar!!

Sitter här med en ömmande häl efter att ha flyttat hästarna till en annan hage med mer gräs i. Då vi bara var två stycken och 3 hästar att flytta fick jag ta två och mamma tog vår pålle. De två jag tog är ena riktiga ök som går som dom vill och går knappt o styra..suck och inga kedjor fanns att tillgå blir så trött. Stigen mellan de två hagarna är så smal och dessutom måste man ner för en backe där stigen bli ännu smalare. Tänk dig då lilla jag ska ta mig ner för stigen med två hästar som är stoora där den ena brakar ner för backen och den andra tvärnitar då denne hör något ljud. För att senare komma nerför bakom mig med en jäkla fart och trampar mig på hälen ajjj..buhu...:( Till på råga hade någon idiot ställt en bil för ingången till hagen. Ännu mer krångel..GRRR.


Nu skulle de sitta fint ifall X hade varit här och tagit hand om mig och min stackars fot...men får hålla mig lite till för snart så...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0