Brännskada av 40:e graden..

Idag har det varit en sån otursdag på jobbet. Riktigt tur att man började 7 och inte så mycket personal på plats. Skulle i vanlig ordning sätta i kyckling i grillen och jag mitt klantarsle brände mig, på handen och armen. Kom inte så fina ord hur min mun då kan jag lova..haha. så nu har jag en fin lite brännskada på fingret som gör ordentligt ont, hur många gånger jag än kylde ner det under vattenkranen.

Har idag sett film med lillasyster och muntrat upp henne lite, stå på dig syrran. Ta ingen skit från någon. Filmen vi såg var "Hairspray" med bland annat John Travolta, Amanda Bynes och Zac Effron. Den sist nämnda känd från fjortisfilmen High Scholl Musical. Filmen var helt okej och tålamodet var på topp under hela filmen, då är den riktigt okej..:) Kan rekomdendera den. Varning dock, det är en riktig tjejrulle.:)

Nä ikväll väntar tv:n för jag orkar inte med så mycket mer. Ska bli skönt att få vara ledig nu i två dagar...


Kommentarer
Postat av: Filip

Hehe Hairspray är en konstig film :) Stackare.. får ju blåsa på itt finger så det blir bra igen :)

Kraaaaam!

2008-07-08 @ 23:30:57
Postat av: Mattias

Lämna in förslag till skyddsombudet att köpa in sån där kylgel som man har på brännskador. Grymt bra e de! :)

2008-07-09 @ 12:55:12
Postat av: Revin

Tack! tycker det blev snyggare jag med :) inte riktigt officielt på sidan än, men de kommer ;)



Det är bara bra med mig, fick underbara nyheter idag så det kan nästan inte bli bättre! Själv då?

2008-07-09 @ 17:50:21
URL: http://revin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0