Antagen minsann...

Kom hem från jobbet och fann antagsningsbeskedet på dörrmattan. Öppnade det och fann till min glädje att jag har kommit in på konstvetenskap, som jag sökte i första hand. Nu får man hoppas att CSN beviljar mig studiemedel. Men min studievägledare sa att det inte skulle vara några problem eftersom jag har klarat tillräckligt många poäng på lärarprogrammet. Men det blir inte myckeyt vila efter avslutat sommarjobb, jobbar sista dagen den 16 augusti och upprop är den 18 augusti. Nåja en dag ledig får jag i alla fall hehe

Kommentarer
Postat av: Tess

grattis gumman... glad för din skull.



kramar om.

2008-07-14 @ 21:41:59
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0