-Göran!, Göran!, Göran!...


Har ännu en favoritreklam tillagd på listan. Den här gången är det den för Comviq Amigos som har gått ett litet tag på tv nu. " Vad gör dina föräldrar när du är utomlands?"...hahha...skrattar varje gång, En väldgt bra ide till en reklam. Allt detta skrivande om reklamder tyder på att jag tittar för mycket på tv när jag inte jobbar. Men jag tycker det är en bra avkoppling efter en stressig och lång dag. Välidgt jobbigt att det påklistrade leendet och var så där överdrivet trevlig en hel dag. Tar verkligen musten ur en...puh!

Nu börjar den korta ledigheten lida mot sitt slut, jobb väntar imorgon. Men börjar inte förrän 15 imorgon så jag är ju så gott som ledig imorgon med:) jobbar fredag och lördag innan jag är ledig en dag igen...jobbigt det här..haha

Kommentarer
Postat av: Tess

själv så jobbar jag bara imorgon.. till ca 14..sen semester i 3 veckor...yummieeee

2008-07-10 @ 22:36:38
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0