Back home

Då var man hemma igen då. Blev tidig avfärd från Linkeboda, redan 8.20. Så nu är man redigt trött i mössan. Ska snart bege mig hem till mamma för att låna bilen. För att lite senare åka upp till farmor för att hämta med mig hennes hund. Ska va hundvakt en sväng idag.

Helgen har varit kanon. Lördagen gick i innebandyns tecken som jag redan berättat om. Hann även med min M också:). Söndagen gick också i Leksands färger, haha. Måste ju passa på när man är i samma kommun. Dagen avslutade med fika hemma hos favvoTess.

Ikväll stundar första semifinalen för Brynäs J20. Till motstånd har man valt Djurgården och första matchen spelas på bortaplan. Semifinalen spelas i bäst av 3 precis som kvartsfinalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0