Svinsprutan..CHECK!

Igår eftermiddag trotsade jag min svåra migrän men mammas hjälp och begav mig till sjukhuset för att få mig en svinspruta. Imorse kom biverkningen, blev på en sekund yr, det nästan svartnade för ögonen och kallsvettan rann. Det var riktigt obehagligt. Får hoppas det var det enda. Dock känns armen öm men så har det varit för alla.


P.s Glömde nämna att Brynäs återigen vann i Måndags då Rögle besegrades med 6-1. Dock skadades Kokko fullt utan en medföljande utvisning. Lågt Rönnmark.

Kommentarer
Postat av: Jane i Sura

Det vet du väl Johanna. Det som inte dödar det härdar.... Ska försöka ta spruta nr 2 idag... Tänkte släåa med mig sonen/din sambo samtidigt....

2009-12-10 @ 08:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0