Stel som ett kylskåp

Blev ytterligare en ridtur igår, den gången på en annan häst, "Drejjan". En jättemysig häst som man bara kunde hänga med på utan att behöva bry sig om ifall den skulle sticka. Mycket galopp och försök till tölt, tror jag fick den att tölta lite i alla fall. De måste undra vad det är för någon som sitter uppepå, haha.

Idag vet jag inte vad som händer. M ska jobba lite med sitt skolprojelkt och jag ska i min vanliga ordning ha ångest för att jag inte jobbar med min uppsats. Men några dagars "ledighet" är man värd, eller hur?;)

Kommentarer
Postat av: SuraJane

Hej! Drejjan hälsar och undrar när det är dags för nästa ridtur. Han behöver röra lite på "döfläsket".

2009-04-22 @ 14:06:48
URL: http://www.varntorp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0