Stackars stackars stackars..:(

Min kära systers ena katt hade betätt sig konstigt och bara sovit hela dagarna. Så igår beslöt de sig att ta honom till veterinären för att kolla upp det. Tyvärr visade det sig vara väldigt allvarligt. Till 99,9 % trodde de att de kunde vara en sjukdom som heter Fip. En sjukdom som är smittsam och som inte går att bota. Prov har nu tagits på bukvätskan för att vara 100% säkra. Enda utvägen kommer vara att ta bort honom. Otroligt ledsamt.

Idag ska jag ta den andra katten till veterinären för ett blodpov. De måste kolla upp ifall han har det också.

Kommentarer
Postat av: Flisan

Stackars tisse :'s



Och ja det kan man väl säga att det hänt nåt. Jag och min pojkvän ska inte bo ihop längre så det händer en hel del :p

2009-04-16 @ 13:51:47
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/
Postat av: Catarina

Oh, vad tråkigt, stackars katt, Fip är inte roligt. Har sett några katter med det när jag praktiserade hos en veterinär....jobbigt!!!

2009-04-17 @ 11:43:35
URL: http://catarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0