Sliter mina hår

Sitter på bibblan på Liu och försöker få något gjort med uppsatsen. Några rader har det dock blivit. Blev en lunch med finast ute i solen som värmde på så skönt. Nu sitter han här brevid och är så läcker så det är rätt svårt att koncentrera mig. På köpet har jag ont i ryggen som gör det ännu svårare att koncentrera sig. Om cirkus en timme bär det av hemåt igen och jag funderar på ifall man ska ta sig en glass innan. Det skulle sitta rätt fint. Det blir att jobba vidare med uppsatsen då man har kommit hem senare. För jag måste få mer gjort. Blir nog att bänka sig hemma hos mamma där internet inte lockar så mycket, haha.

Var uppe tidigt i morse och var ute i stallet till 7. Blev en ridtur till på köpet som kunde ha slutat illa. Pållen har av någon anledning blivit rädd för bilar, och då dessa som kommer emot henne. Värst är det med dem som inte har en tendens att sakta ner. Detta hände i morse, då vi mötte en bil som körde som ett arsel. Pållen exploderar och kastar sig ut mitt i vägen mot bilen. Hoppas han fick sig en tankeställare. Gillar inte att hon kastar sig inåt, önskar att hon kunde hoppa ner i diket istället. Tur var så hände det inget allvarligt. Förutom att hon blev jätte uppstressade och det tog ett bra tag innan hon kunde gå normalt igen.


Kommentarer
Postat av: Tess

Tur inget allvarligt hände..

rädd om dig gumman.

2009-04-15 @ 22:22:45
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0