Påsk

Då är snart påsken över för den här gången. Påskaftonen tillbringade jag och M i Eskilstuna på en inflyttningsfest, som kunde enligt min smak varit lite emr fart i. Men det var trevligt folk där plus att jag fick visa mina ritkunskaper i en tävling de hade styrt upp. Riktigt imponerad över hur snyggt jag kunde gestalta  låten Öppna din dörr, haha. Vi sov sedan över där och åkte tillbaks vid lunch.

Lånade några bilder från M:s mamma och visa mina ridkompanjoner jag haft i veckan som varit.

Brana

Dreyri

Föressten imorgon firar M och jag 1 mån ihop, hurra!

Kommentarer
Postat av: Tess

grattis till turturduvorna... :))))



VÄLKOMNA HEM....ni är efter längtade .

.....av mig..:(

2009-04-12 @ 19:10:13
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Elin W

Dreyri var riktigt söt! :)



Fan så kul det kommer bli att se Brynäs nya lag nästa säsong :D

2009-04-15 @ 14:17:20
URL: http://tomoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0