Live från Värntorp

Befinner mig på Värntorps gård lite utanför Surahammar. Här har jag nu träffat M:s familj, och den gick väldigt bra. Är imponerad över mig själv att jag inte var så blyg som jag brukar. Men de kändes så naturligt så, jätteskönt. Blev bemött av fyra otroliga personligheter till taxar och jag kan inte låta bli att klappa på dem. Tror jag fått några nya kompisar nu;).

Ikväll ska jag och M:s mamma ut o rida femväxlat, islandshäst, och det ska blir otroligt kul. För jag har aldrig provat på det och man rider en islänning helt annorlunda. Det ska bli spännande. Lär nog få rida en del medan vi är här.

Idag ska vi iväg till Västerås, för bland annat ett besök på Biltema. Kan inte säga att det är en av mina favoritaffärer, haha. Men det ska inhandlas en domkraft åt  M:s mamma. Det blir nog lite strosande i lite andra affärer också kan jag tro.

Nä, hade bra tills vi hörs igen..:)

Kommentarer
Postat av: Tess

hör av dig när ni är hemma igen..

Kanske vi kan ta en film kväll,,,eller bowling eller nått dylikt.. Krama M från mig..

2009-04-06 @ 22:15:08
URL: http://lhctess.blogg.se/
Postat av: Elin W

Vad mysigt ni verkar ha det! Blir fan riktigt avundsjuk!

2009-04-07 @ 12:47:51
URL: http://tomoholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0