Ja, jag lever

Nu vet jag inte hur många gånger mamma har ringt o frågat ifall jag lever, haha. Har bara inte haft tid att höra av mig då jag har haft annat som tagit upp min tid. Det har blivit en hel del ridande. Vi har varit ute och skrittat både igår och idag. Idag blev det Brana jag fick rida igen. Måste bara nämna att Anja Pärsson också har ridit henne.

Imorgon ska vi iväg på fest hos en gammal kompis till finaste M och det ska bli kul. Vi var iväg en sväng till systemet igår. Vi har även flyttat över till M:s systers lilla hus tvärs över vägen. De är iväg över påsk.

I hockeyvärlden händer inte så mycket, det ryktas bland annat om att både Eero Soumervouri och Lee Goren kan va på väg till Brynäs. Den första låter inte helt fel. Får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: Tess

hör av dig när du är hemma igen då:))))

2009-04-11 @ 22:20:11
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0