Hockey-VM

Det börjar närma sig nu, imorgon är det nedsläpp mot Österrike, 20.15. Jag är en som kommer att bänka mig framför tv:n. Hela truppen är fortfarande oklar, 6 spelare har fortfarande inte blivit anmälda till truppen. Inga Brynäsare är anmälda, då Widing och Jonsson inte ens fick följa med, men men. Jag tycker det kan vara bra. Kan ju alltid hoppas att klubbarna tappar lite intresse vilket gör att han kan stanna i Brynäs 1 säsong till. Men av rykten som cirkulerar så finns det inga pengar kvar till honom. Det tycker jag bara ska finnas där. Sådäså.

Nu får man vänta med spänning, vilka NHL-spelare kan tänkas ansluta utöver, Nicklas Grossman(Dallas), Tobias Enström(Atlanta), Joel Lundqvist (Dallas), Loui Eriksson (Dallas) och Patrik Berglund (S:t Louis).

Det ska bli extra intressant att följa Loui Eriksson, som verkligen har spottat in mål för sitt Dallas under den säsong som var.

Kommentarer
Postat av: Tess

Inga brynäsare..men väl sååååå många LHCare ..hhiihihihihii.. NICCCEEEEEEEEEEEEE!!

2009-04-24 @ 21:23:12
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0