Då var säsongen över..

Vaknade upp till en grå och dimmig dag med finaste vid min sida. Börjar blir riktigt bortskämd med det nu. Hur ska jag klara mig nu när vi kommer hem, hihi. I natt hade vi tydligen pratat i sömnen till varandra. Jag har en förmåga att prata i sömnen och nu har det tydligen smittat av sig, haha.

Det blev Färjestad som blev svenska mästare säsongen 2009 och nu är det bara att ladda om inför nästa säsong med inledande silly season. Det är alltid spännade att följa hur laget formar sig. Vilka ansluter och vilka lämnar?

Silly Season so far..:

Nyförvärv:
Magnus Kahnberg från Frölunda (f)
Simon Bertilsson från J20
Jacob Silfverberg från J20
Anton Rödin från J20

Klara Förluster:
Mikael Lind (f)
Anders Lindbäck (mv)
Jonathan Carlsson (b)
Johan Alcén (f)

Är det någon jag har glömt?

Kommentarer
Postat av: Davve Sundgren

Simon Bertilsson & Jacke Silfverberg har fått a-lagskontrakt på 2 år var..det kanske skulle stå med?

2009-04-10 @ 00:42:20
Postat av: Tess

hej gumman..nu får du allt komma hem snart..saknar dig massor... vill bowla...



Ta med älskling och kom över nån kväll..kan vi kolla film och bara slapp-umgås.

2009-04-10 @ 18:33:39
URL: http://lhctess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0