Skogshuggardags!

Jahopp då var det dags att kapa tallarna denna afton. Inte långt kvar innan nedsläpp och jag börjar bli skapligt nervös. Hoppas på 3 poäng ikväll så att jag slipper brottas med min PMS. Mitt humör är inte att leka med för tilfället, so beware.

Dagens stora nyhet är att Markström bänkas och Lindbäck får chansen. Inte mig emot för Lindbäck är en stor målvaktstalang också. Håller tummarna för att han får visa vad han går för och att backarna hjälper till och så en kompis sa" Inte ser på uppe på läktaren när skridskorna jobbar"  Så var det tydligen i den förra matchen, enormt mycket stillastående. Ikväll vill se annat.

Radiosporten och jag har stämt träff ikväll.

Kommentarer
Postat av: Catarina H

Det var verkligen så i matchen mot djurgården...spelarna satt på läktaren och tittade på när skridskorna fick jobba...det var inget vidare. Igår däremot, vilka tigrar vi har!!!



Ha dé!

2008-09-26 @ 16:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0