Rejält uppskrämd

Det blev visst sent igår, kom inte hem förrän kvart i 2 på natten. Var hos mamma och pappa en sväng igår och lite senare kom min syster och hennes pojkvän. Vi och mamma satt i köket och spelade kort och snackade om allt mellan himmel och jord. Även om diverse skräckisar och speciellt en som P, syrrans kille hade sett. En film som tydligen var verklighetsbaserad och gick ut på att man inte hade någon form av kontroll. Jag som är en otroligt kontrollmänniska blev rejält uppskrämd. Blev inte bättre av att han satt och sa diverse saker såsom "Har du koll på ifall de finns någon i lägenheten nu när du kommer hem?", "  Tänk dig när du gå uppför trappan i trapphuset och du hör källardörren stängas.."....osv. Var tillslut så jäkla rädd att P som skjutsade hem mig, fick köra ändå till porten. Öppnade dörren och väntade tills jag tänt lampan i trapphuset för att kontrollera att det inte fanns någon där innan han kunde åka. Väl hemma gjorde jag iordning mig i rasande fart och dök ner under täcket och vågade inte röra mig..shit. Minns inte när jag var så här rädd sist. Rädsla är en sådan hemsk och obehaglig känsla.


På tal om något helt annat så finns det en intervju med János Vas på hemsidan. Blev riktigt imponerad över att han pratar så bra svenska, och att han anstängt sig borta i NHL att behålla den.

Kommentarer
Postat av: zoofie

själv har jag problem med att bli rädd..

jag vill så gärna bli riktigt rädd..

2008-09-11 @ 15:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0