Home safe

Darling kom äntligen hem igår efter en lång resa från Oslo. Så nu är han tillbaka i Sverige igen, så underbart. Så framåt 23 igår kväll kunde jag slappna av efter att ha fått ett sms att han var framme. Måste erkänna att jag nog en av världens nojjigaste personer satt på helspänn hela dagen igår och hoppas innerligt att jag inte skulle få ett hemsk sms eller telefonsamtal. Jag har så många märkliga sidor, fråga bara min mamma haha. Tur att darling står ut med mig än så länge, och fortsätter och göra det.

Snart väntar stallet och lite senare Brynäs-Modo, får börja ladda lite smått nu. För mer poäng vill jag ha så vi kan fortsätta och ligga i topp.

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Åh va härligt det låter :) hur länge har ni kilat stadigt då?

2008-09-29 @ 13:41:03
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: JENNIE & EXXA SPEXXA

Haha gulligt :)

2008-09-29 @ 14:45:32
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0