Sunny day

Ännu en solig och härligt varm dag väntar. Morgon startade även idag i stallet och genom en ridtur i skogen. Idag fick jag sällskap av Pernilla och hennes dotter Elin som tog med PG och Elsa med ut i skogen. Turen som vanligtvis tar ca 1 timme tog idag 1,5 timme. Men det var så skönt så et gjorde inte ett dugg. Tror pållen uppskattade sällskapet då man vanligtvis rider ensam.

Slog på tv:n och lilla Englas begravning var i full gång. Kan inte låta bli o fälla några tårar för detta är så oerhört tragiskt. Man blir så arg och upprörd att detta kan få hända. Personligen hoppas jag att gärningsmannen kastreras, helst med en slö osthyvel.

Ikväll väntar en riktig rysare i form av Svergie-Ryssland. Bäckström vs Ovechkin. Det lär sannerligen bli en härlig och fartfylld match. Hoppas utgången av matchen blir till Tre kronors fördel. Om jag orkar skriver jag ett inlägg efter matchen ikväll annars kommer det imorgon.

Ne nu ska jag ut i solen för att försöka få lite färg.....

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, kvällens match ska sannerligen bli intressant. Det är bara att hoppas att kronorna spinner vidare på vinsten mot Wienerbröden, och inte tar två steg tillbaka alá Brynäs...



Angående Engla...håller med om att det är förjävligt att sånt här ska behöva hända. Samtidigt tycker jag det är otroligt sjukt att familjen vill sända begravningen...och gör buisness av det. Men det är min åsikt...

2008-05-10 @ 19:29:08
URL: http://miss-lollo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0