Smärtfylld dag..

Vaknade 8 imorse med ett migränanfall av dess like. Måste tillägga att jag gick o lade mig 3.30 i natt efter Sveriges match. Har mest legat i sängen med ett undatag då jag fick släpa mig upp för insläpp i stallet. Tack Syrran för att du körde mig dit hade inte klarat det annars. Sitter just nu o slötittar på Ryssland-Danmark. Danmark har stått upp bra med ligger under med 4-0. Ryssland har ett grymt lag iår. Ovetchkin har dock inte kommit upp till den nivå han hade i Washington den gågna säsongen. Jag tror att han saknar Bäckis vid sin sida.:)

Pratade med Mattias på msn nyss, han tycker jag skriver om tråkiga saker i min blogg. Han anser att hockey inte är nyttigt. Hur kan man tycka så? Hockey är det bästa som finns och hur kan man som kille vara så ointresserad av sport som han är?:) Det är ovanligt i mina ögon. Men vad kan skriva om förutom hockeyn? Händer inget intressant i mitt liv just nu. Ingen man har man i sitt liv heller. Kanske har min kusin rätt i att gränsen går vid 22 sen är det kört..haha....man får hoppas att det inte är så? Borde finnas ngn där ute åt mig....men det kanske det inte finns... Får väl ta o ge upp o skaffa mig en guldfisk:)

21.30 är det sista avsnittet av klass 9A. Det måste ses...


Kommentarer
Postat av: Tess

GULDFISK??? men va fan stumpan. DÅ är det illa riktigt illa.



Nää du behöver en karl så du slipper sitta där och häcka alldeles själv ,..när inte din gamla faster får dig en sväng till Linkeboda.



Mattias är ledig har jag hört;) fniss...

2008-05-06 @ 23:09:37
Postat av: sanne

haha, vad roligt du skriver. man ska ju skriva om vad man själv vill så.. :D



ska försöka att fixa designen åt dig nu snart med. skicka lite bilder på msn någon dag, du kommer väl ihåg vad den var?

2008-05-07 @ 08:43:32
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag måste ju säga att så länge det inte handlar om bra lag så är det ju faktiskt rätt tråkigt ;) och hockeyvm lyckas jag missa VARJE kväll. Jag är så dålig ^^

2008-05-07 @ 11:59:18
URL: http://hamsterbonus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0