Rapport från helgen och finbesök

Sitter vid datorn och har ett snett öga mot tv:n och den pågående VM-finalen. Inte för att jag bryr mig så värst mycket. Hoppas dock att Kanada får spö så att de kommer springa hem till mamma efter matchen. Sitter även här o skäms över att jag missade bronsmatchen mellan Sverige och Finland, där Sverige tyvärr förlorade. JAG som brukar ha koll på hockey och aldrig missa en match på tv. Förstår inte hur B-Å kunde ställa LIv i mål men men.

Helgen har spenderats Linköping hos Tess och mina kusiner därav endast en var hemma. Den andre var iväg hos en kompis. Huvudorsaken till att jag skulle till Linkeboda var att jag skulle träffa en som jag pratat med på nätet. Detta kommer jag ALDRIG göra om förrän jag vet med säkerhet hur denne person ser ut. För jag  vände på klacken, köpte mig en glass och åkte tillbaka till Tess igen. Fått höra att jag var taskig men va f*n, något lämpligare måtte det finnas där ute någonstans. Hahah.....

Senare samma dag blev det först lite mat senare bowling där jag ägde eller inte *asg*. Kvällen avslutades med bio, Ironman. För mycket sömnpiller för min smak,satt och vred på mig dock var musiken grym och det enda bra med filmen. Nu tycker jag att det räcker med filmer gjorda utifrån serietidningar. Vad kommer härnäst? "Bamse-saves the world with dunderhoney"?...det skulle inte förvåna mig ett dugg.

När jag skulle åka hem igen fick jag med mig kusinen Millis som ville sova över till Måndag. Väldigt trevligt tycker jag. Vi ska snart iväg och fodra hästarna sen vet jag inte vad vi ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0